לוח ההשראה המושלם - DIY ככה תכיני אותו לגמרי בעצמך!

אני חושבת שאני ממש יכולה להגיד על עצמי, שמאז שאני זוכרת את עצמי אהבתי לאסוף סביבי דברים שמעוררים בי השראה, מזכירים לי מי אני, מה החלומות שלי ולאן אני רוצה ויכולה להגיע. 

עוד בגיל בית-ספר קטן כל החדר שלי היה צבוע ורוד (בדיעבד זה היה כלכך ורוד מדי!😅 אבל אהבתי את החדר שלי אז ממש :)). על מדף שהיה ממש מעל המיטה שלי הייתי שמה דברים שהיו פשוט ליופי ולהשראה. וליד המיטה שלי היה לי מכשיר טלפון (שתביני שזה היה בשנת 2002 אולי ) מכשיר שאבא שלי קנה לי באחת הפעמים שחזר מנסיעה לחו״ל. זה היה טלפון בייתי קטנטן, ורוד, עם כפתורי מספרים קטנטנים.. שהרגיש לי כאילו הוא יצא היישר מתוך אחד מסרטי הדיסני האהובים עלי😋 

ובכלל תמיד המחברות שלי היו מלאות בתמונות, מדבקות, ציורים וכל מה שהיה ממלא אותי בהשראה טובה.

לוח השראה DIY

אז אומנם אני זוכרת שתמיד אהבתי ליצור סביבי השראה לדברים שאני אוהבת, רוצה, ועושים לי טוב. 

אבל האמת שרק לפני כמה שנים כשהתחלתי ללמוד NLP ופסיכותרפיה בכלל, הבנתי באמת מה המשמעות של השראה ויזואלית ועל הכח שלה ליצור את המציאות שלנו. 

ובדיוק בשביל זה יצרתי את הפוסט הזה, שכל אחת שקוראת אותו תוכל ליצור ולהכין בעצמה את לוח החלומות שלה.

ורגע, שניה לפני שנעבור לאיך תוכלי ליצור בעצמך לוח השראה בדיוק כמו שאני הכנתי לי.😍

 אני רוצה לשתף אותך רגע מהלב, שמהלוח שהיה לי בשנה הקודמת הורדתי לא מעט תמונות של דברים שהצלחתי להשיג בשנה הזו.  ויש דברים שרק אחרי שהשגתי אותם הבנתי פתאום עד כמה הם היו דומים להשראות שהיו בלוח ההשראה שלי 🤍

להשראה ויזואלית שעומדת לנו מול העיניים יום יום, יש השפעה עצומה על תת המודע שלנו!

לוח השראה DIY

אז, בואי נעבור לתכלס׳ -כל מה שאת צריכה, כדי ליצור לוח השראה מהחלומות 🤩

לוח השראה DIY : רשימת ציוד וחומרים

  • לוח קנווס. (ללוח השראה שלי-בגלל שרציתי לוח השראה מספיק גדול למשרד החדש שעיצבתי,  קניתי 2 לוחות קנווס בגודל 60*80 ס״מ כל לוח) 
  • בד לריפוד – לעיטוף הקנווס. **שימי לב: חשוב שהבד יהיה בד לריפוד– שהוא בד שעשוי מ2 שכבות, ככה שהוא מספיק עבה, מה שיאפשר אחר-כך לנעצים להתפס עליו טוב! ולא ליפול. **שימי לב 2: לקחת מרחב במידות של הבד שיהיה לך קל לעטוף אחר-כך את הקנווס.
  • תמונות מודפסות, מגזינים, גלויות…
  • מהדק קיר + סיכות.
  • מספריים
  • נעצים יפים 
  • דבק נייר (דבק סלוטייפ – לבן,עשוי מנייר)
  • מסמרים בגודל בינוני
לוח השראה DIY

לוח השראה DIY : צעד צעד

  1. בשלב הראשון אני אוהבת קודם כל להתחיל לחפש תמונות השראה. – תצרי לך תקיית תמונות ללוח ההשראה בפלאפון ותתחילי למלא אותה בתמונות. זה יכול להיות מפינטרסט. קאנבה. אתרים חינמיים להורדת תמונות וכו׳.. (בהמשך תוכלי למיין את האהובות עליך, להכניס הכל בתוך עמודים בגול A4 בקאנבה או כל תוכנת עריכה אחרת, ולהדפיס!) בנוסף תאספי תמונות פיזיות בגדלים שונים, מ-גליות יפות, תמונות מתוך מגזינים וכל מה שעולה לך לראש.. (זה יכול להיות גם חתיכות בדים קטנות או דברים יותר מוחשיים שאפשר לתלות אותם..) 
2.  השלב השני: קנייה ואיסוף המוצרים ללוח ההשראה. את לא חייבת לקנות הכל, תמיד אפשר להלוות אקדח סיכות משכנה/ לקחת מאחות..  🙂  ומה שכן, פשוט תעשי סבב קניות. קנווס , נעצים ודבק נייר -אפשר בד״כ למצא בכל חנות יצירה.  ובד, שימי לב לקנות מחנות לריפודים/ חנות בדים שמוכרת בדים לריפוד. 
 

ברגע שכל הציוד אצלך. כולל התמונות המודפסות, הגיע הזמן פשוט ליצור את הלוח

לוח השראה DIY

3.  עטפי את לוח הקנווס בבד שקנית. שימי לב שאת עושה את זה בצורה מתוחה ומדוייקת, והדקי את הבד בקנווס מאחורה עם האקדח סיכות. 

4.  תלי את הלוח על הקיר שבו את רוצה שהוא יהיה. 
 
5.  גזרי את כל התמונות.
 
5.  ועכשיו הגעת לחלק הכי כיף 🤩 עיצוב לוח ההשראה שלך!     וכמובן שאי-אפשר לוותר על כמה טיפים קטנים לעיצוב 👇🏻
לוח השראה DIY

לוח השראה DIY : טיפים לעיצוב הלוח

כדי ליצור לוח מעניין ויפה לעין, אני ממליצה לך ליצור בו אסמטריה מעניינת, וליצור בו שכבות.

אני אוהבת לקרא לזה ״בלאגן מחושב״ 😃

  • תתחילי מהתמונות/ הגלויות / הדפים הכי גדולים שיש לך. ותתחילי לנעוץ אותם ראשונים כרקע. 
  • בשלב השני תשחקי עם התמונות השונות שאספת, בגדלים שונים. תמקמי אותם בין התמונת הגדולות שנעצת כבר, וחלקם תנעצי כשהם קצת מכסים את התמונות מתחת. 
  • בשלב האחרון של העיצוב תוסיפי משפטי השראה או תמונות קטנטנות ליצור חיבורים בין התמונות והשכבות מתחת. 
  • ולסיום: אחרי שתלית הכל עם נעצים. אני ממליצה לך לחזק במקומות מסויימים בלוח את ההדבקה עם חתיכות דבק נייר קטנות.  -תחתכי חתיכת דבק נייר קטנה. תגלגלי אותה כמו טבעת, כשהצד הדביק הוא כלפי חוץ, ובצורה הזאת תכניסי את הדבק מתחת לתמונה שאת רוצה שתדבק טוב. 
לוח השראה DIY

בהצלחה 😍 ובהנאה! 

אני סקרנית ממש לראות כבר איך יצא הלוח שלך ☺️ 

שתפי אותי כאן בתגובות למטה. 

השאירי תגובה